INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT PER A L'ALUMNAT QUE ACABA ELS ESTUDIS DE:

CFG Mitjà “Gestió administrativa”

CFG Mitjà “Instal·lacions elèctriques i automàtiques”

CFG Mitjà “Jardineria i floristeria”

CFG Superior “Administració i finances”

CFG Superior “Paisatgisme i medi rural”

(aquesta informació també es troba al web www.iesfelanitx.cat. Heu de visitar el web per seguir l'enllaç a l'ATIB, pagar el títol i inscriure-us a la borsa de treball)

Benvolguda alumna, benvolgut alumne,

Si has aprovat tots els mòduls, has acabat els estudis del cicle formatiu al nostre centre. Per obtenir el títol de Tècnic/a o Tècnic/a Superior, l'has de sol·licitar a l'oficina de l'Institut.

PRIMERA PASSA - Pagar la Taxa a través de l'ATIB, model 046. NO PAGUEU ABANS DEL DIA 21 DE JUNY (ja que l'avaluació no està finalitzada) Segueix un dels següents enllaços:

SEGONA PASSA – Els dies 22 i 23 de juny entrega a l'oficina de l'Institut el model 046 - Exemplar per a l'Administració, JA PAGAT, amb una fotocòpia completa del DNI; si és el cas, adjunta-hi també fotocòpia del carnet de família nombrosa en vigor. T'entregarem un resguard del títol.

TERCERA PASSA (NOMÉS PER ALS QUE HAN ACABAT GRAU MITJÀ) - si vols continuar estudis a grau superior, has d'omplir la sol·licitud de plaça i entregar-la a l'institut corresponent ABANS DEL 30 DE JUNY.

NOTA IMPORTANT: Inscriviu-vos a la borsa de treball de l'IES Felanitx. Teniu l'enllaç aquí:

Atentament,

L'equip educatiu