INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT PER A L'ALUMNAT QUE ACABA ELS ESTUDIS DE BATXILLERAT (MAIG 2019) nou

logo mini

INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT PER A L'ALUMNAT

QUE ACABA ELS ESTUDIS DE BATXILLERAT maig 2019

(aquesta informació també es troba al web www.iesfelanitx.cat, a la pestanya Secretaria. Heu de visitar el web per seguir l'enllaç a l'ATIB i fer el pagament)

Benvolguda alumna,

Benvolgut alumne,

Si has aprovat totes les matèries, has acabat els estudis de Batxillerat al nostre centre. Per obtenir el títol de Batxiller, l'has de sol·licitar a l'oficina de l'Institut.

PRIMERA PASSA - Pagar la Taxa a través de l'ATIB, model 046. Segueix el següent enllaç:

SEGONA PASSA – El dia 30 de maig entrega a l'oficina de l'Institut el model 046 - Exemplar per a l'Administració, JA PAGAT, amb una fotocòpia completa del DNI. Si és el cas, adjunta-hi també fotocòpia del carnet de família nombrosa de categoria general en vigor.

• Si et vols presentar a la PBAU (Selectivitat):
  1. Els alumnes hauran de pagar la matrícula al web de la UIB per a tràmits dels alumnes, que es denomina UIBdigital (https://uibdigital.uib.es)
  2. CONSERVA EL REBUT per presentar-lo el dia de la prova.

Atentament,

Pere Coves i Vicenç