Amipa

Junta AMIPA 2016

Sebastiana Mas Hernandez (Presidenta)

Sebastià Oliver Bennasar (Vicepresident)

Bartomeu Cerdà Uguet (Tresorer)

Francesc Xavier Antich Coll(Secretari)

Francesc Picó Bauçà

Kathlen Müller

Júlia Gracia Bermúdez

Maria Isabel Gutierrez Arana

Antònia Vadell Nadal

Antònia Caldentey Julia

Francisco López Garcia

email icon

PROGRAMA D’INTERCANVI I PRÉSTEC DE LLIBRES DE TEXT 2017/2018

Benvolguts pares i mares com ha fet els darrers anys l'AMIPA de l'institut posa a la vostra disposició el programa d'intercanvi i préstec de llibres per als fills dels socis de l'AMIPA del nostre IES.

Els alumnes de 2n d’ESO han de tenir en compte que com a segon any a l’IES participen a la modalidat d’intercanvi o prèstec i que l’entrega de llibres garantida per als alumnes d’intercanvi aquest curs serà de 4 llibres.

CIRCULAR DE MATRÍCULA DE L'AMIPA

Felanitx, juny de 2017

Benvolguts pares i mares:

La participació de les famílies a l'AMIPA és més necessària que mai. La col·laboració que des de fa anys manté la Junta Directiva de l'AMIPA amb l'equip directiu del centre s'ha vist incrementada en els darrers cursos i entenem que de cara al futur, a la vista de les retallades i d'altres passes enrere en l'àmbit de l'educació pública, haurà d'anar en augment

L'AMIPA ha participat directament en les activitats que s'han duit a terme per minimitzar l'impacte de les retallades a l'IES Felanitx juntament amb professors i alumnes. Estam segurs que farà falta seguir actius per frenar el deterior de les condicions de l'escola. Es el moment de prendre consciència de la importància de la participació de les famílies, tant a títol individual com de manera col·lectiva.

L'AMIPA necessita la vostra col·laboració per ser una associació forta davant l'administració educativa, per fer escoltar la veu de les famílies en el centre i per tenir recursos per millorar els equipaments de l'institut, però qui realment necessita la vostra col·laboració són els alumnes, és a dir, els fills de tots nosaltres.

La quota es manté igual des de fa molts anys, 20 euros per família, independentment del nombre de fills a l'institut. Recordau que els alumnes de les famílies associades a l'AMIPA tenen bonificacions d'un 20% en el preu de les sortides escolars (excursions, teatre, etc.) de cost inferior als 15 euros.

Vos desitjam un bon curs, esperam la vostra afiliació i participació a l'AMIPA i vos encoratjam a fer-nos arribar totes les idees i propostes que cregueu que puguin millorar la nostra tasca.

La Junta Directiva de l'AMIPA de l'IES Felanitx

catala