Vam començar amb l'acollida de tres estudiants d'Espoo (Finlàndia) per a realitzar les seves pràctiques en empreses dedicades a l'electricitat a Felanitx.

erasmus1718Foto01

Rebuda de Miko, Alexis i Dmitri per part de la Directora de l'IES Felanitx

Els treballadors de les empreses Inselpol i Acces Balear van aconseguir que no hi hagués barreres lingüístiques i que l'estada dels finesos fos molt agradable i profitosa. Aquests alumnes van participar en un taller de muntatge de quadres elèctrics amb els nostres alumnes de segon del cicle formatiu en Instal·lacions elèctriques i automàtiques la qual cosa els va permetre intercanviar maneres de fer i una visió ampla sobre la professió d'electricista a la Unió Europea.

erasmus1718Foto02

Taller dels alumnes d'Omnia amb els de l'IES Felanitx.

Al final de les seves estades vam rebre la visita d'un tutor del seu centre de Formació professional a Finlàndia “Omnia” que ens va demostrar la seva satisfacció per l'acollida, seguiment i atenció dedicada als seus alumnes. Això ens congratula encara més venint d'aquest centre ubicat en una ciutat prop de Helsinki abocada a la formació professional dels joves i de les persones adultes en un dels països amb major reputació educativa del món. Els alumnes van quedar captivats per Mallorca i a algun d'ells els tronarem a veure per les festes de Sant Agustí.