L'IES FELANITX DE JOB SHADOWING A TURKU (FINLÀNDIA)

Què és un job shadowing?

És una experiència d'observació en contexts de treball que implica fer una visita breu en un nou lloc de feina acompanyats de col·legues experts en el seu àmbit i seguir-los en els seus quefers diaris. Aquest acompanyament permet millorar la formació i reforçar els lligams amb professionals que duen una tasca semblant a la nostra. Aquesta experiència de job shadowing l'hem viscuda tres professors de l'IES Felanitx en l'acció de mobilitat europea del projecte EUROFP BALEARS II KA102 – 024450 emmarcat en els programes Erasmus +.

turku 0turku 1

Calendari del procés de selecció d'alumnat que gaudirà de beques de formació ERASMUS+ per al curs 17-18

L'IES Felanitx, com a membre del projecte en consorci Euro FP Balears II promogut per la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, ha gaudit de diverses modalitats de beques dins del projecte Erasmus+ KA102. Entre aquestes hi ha mobilitats perquè els alumnes realitzin part del mòdul de formació en centres de treball (FCT) en empreses de diferents països de la Comunitat Europea. Altres són de preparació, acompanyament i seguiment d'aquestes pràctiques per part del seu professorat, així com d'intercanvi d'experiències formatives de professorat d'FP d'aquests països (Job-shadowing).

Beques per a mobilitat de professorat

• Job Shadowing -Turku. 28, 29 i 30 de novembre de 2017
  • Visita preparatòria família professional Agrària. Turku. 28, 29 i 30 de novembre

Reunió informativa a la Comisió de Coordinació Pedagògica del 18/09/17