mostraFP

DIA 11 D’ABRIL

• De 9:00 a 13:30.

Visita dels IES de la comarca de Llevant.

Els visitants podran visitar els estands de l’oferta d’FP que s’imparteix a la comarca.

Els visitants també comptaran amb un punt d’informació sobre batxillerat, i també sobre altres aspectes importants de l’etapa postobligatòria (orientació acadèmica, Erasmus, etc.)

• De 17:00 a 19:30

La mostra romandrà oberta per a pares, mares, escoles d’adults i tothom que desitgi visitar-la.

• De 18:00 a 19:30

Els pares i mares dels actuals o futurs estudiants d’ESO o batxillerat podran fer una visita guiada per les instal·lacions del centre.

• De 19:30 a 20:30

Conjunt de ponències per a professionals i famílies:

• Màrqueting digital per a la petita i mitjana empresa (Isaac Serra. Director de ClickenNet).
  • L’acompanyament acadèmic de l’adolescent. (Jaume Brunet. Psicòleg especialitzat en adolescència).

Per tal d’organitzar les ponències us agrairem que confirmeu la vostra assistència mitjançant un correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., on indiqueu la ponència a què voleu assistir.

• A les 20:30

2a jornada del cicle PRESENT I FUTUR DE LA VINYA I EL VI A MALLORCA amb la presència de CELLERS CA’N MAJORAL, professorat i alumnat del cicle de GS de Vitivinicultura. Coneixerem la seva història, tastarem alguns dels seus vins i menjarem un poc de coca (inscripcions a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l’assumpte: col·loqui IES Felanitx).

DIA 12 D’ABRIL

• De 9:00 a 13:30.

Visita dels IES de la comarca de Llevant.

Logo FSE CFGM                                          DGFPFP                                 Logo MECD